O succesiune de evenimente mi-a atras astăzi atenția. Vă las pe voi să o comentați, mi-e greu să o interpretez, posibil și să fiu subiectiv, dar nu pot să nu o notez.
1. Pe 17 septembrie GSP publică un text pe site, în titlul căruia Academia Hagi este numită ”Academia de <<petarde>>”. Cu ghilimele la petarde. Textul a venit după ce naționala sub 17 ani a pierdut rușinos meciul amical cu Moldova (1-3), 7 jucători fiind de la Academia Hagi.
2. O zi mai târziu, Academia reacționează vehement. Publică o scrisoare deschisă pe propriul site, iar Hagi intră la mai multe televiziuni revoltat. Hagi prezintă realizările jucătorilor lui la națională și acuză GSP: ”După 5 ani de muncă în care s-au efectuat investiţii la nivel de infrastructură, mass-media constatând că baza sportivă AGH este mai modernă din România, observăm cu stupoare că un cotidian important de sport, Gazeta Sporturilor, a ajuns să jignească minori (făcându-i „petarde”) prin intermediul unui ziarist care nici măcar nu a avut decenţa să-şi semneze jignirile adresate acestor copii”
3. GSP schimbă titlul textului în ”Academia nu dă randament”. Știrea cu noul titlu este disponibilă în continuare pe site.
4. Pe 29 septembrie, deci la nici două săptămâni distanță, apare un text elogios în GSP la adresa Academiei Hagi. Textul este marcat ca PUBLICITATE și este branduit de BRD, care probabil a plătit astfel spațiul. BRD este sponsor al Academiei Hagi, iar Hagi promovează imaginea BRD. Textul elogios la adresa Academiei Hagi este preluat din ”Decât o revistă”.
Ca să fiu ceva mai clar. Nu remarc o problemă, dar mi se pare curios. Și mă întreb când vor dori să cumpere publicitate Udrea și Ridzi cum va reacționa Gazeta?