În sfârșit îi înțeleg pe steliștii care nu mai merg la stadion

Îi felicit pe cei care mai merg, dar îi înțeleg și pe ceilalți. Mi-a luat ceva mai mult probabil pentru că nu sunt stelist. Dar până la urmă am înțeles de ce nu mai vine lumea la meciurile Stelei. Nu era suficient că, într-o ordine aleatorie…

  • conducerea și-a bătut joc de legendele clubului permanent de-a lungul timpului
  • suporterii au fost jigniți și, uneori, chiar loviți
  • nu s-a făcut nimic pentru fani, marketingul a fost desființat, apoi reînființat pentru a-l angaja pe fiul președintelui.
  • echipa a fost mutată, la nevoie, pe te-miri-unde, doar un miracol salvând-o să nu joace prin Pipera pe undeva. Până acum
  • Și-a pierdut numele. Și sigla. Și poate și palmaresul, cine mai poate să știe? Și nici nu pare a lupta pentru el măcar!

De ce să vină lumea la stadion atunci? E adevărat, pentru mine, și pentru alții probabil, au contat multă vreme rezultatele. Cele din ultimii doi ani. Performanțele mai acoperă din neajunsuri. Îmi ziceam ”de ce nu mai merg oamenii la stadion, deși are echipa rezultate, e absurd!”.

Dar câtă vreme pot rezultatele, și acelea contradictorii, compensa toate celelalte lucruri?

Ei, bine, dacă aș fi stelist, acum nici eu n-aș mai merge la stadion. Cel puțin o vreme. Rezultatele nu m-ar mai putea păcăli, mai ales când ele sunt doar într-o competiție în care practic nu are adversar. Până astăzi, aș fi avut măcar un motiv. De astăzi, nu mai există nici el. Se cheamă Sânmărtean. 

Îl știți.

E tipul care provoacă un standing ovation chiar și în momente neplăcute. E artistul dintr-o lume a muncitorilor necalificați și, eventual, inginerilor. E, vorba campaniei, fotbalistul care poate comunica bine și când tace pe teren.

E adevărat că se face remarcat cu adevărat într-o echipă bună. Dar până la urmă e mai greu să te remarci tocmai într-o echipă bună.

Și atunci mă pun în pielea unui stelist. De ce-aș mai merge la stadion când cea mai mare bucurie din jocul echipei este vândută la prima strigare? Aș accepta nevoia de bani dacă Steaua ar fi într-o criză financiară, dar nu e. În vară l-ar pierde gratis, dar de ce să nu ne mai bucurăm șase luni de el? De ce nu pleacă Gerrard de astăzi, și pleacă doar la vară, când îi expiră contractul? Aș înțelege și că Sânmărtean vrea să câștige mai mult și nu poate fi ținut cu forța, dacă Steaua mi-ar fi dat măcar impresia că face tot posibilul să-l țină. Mai ales că nu de bani are nevoie acum, ci de performanțe și de calificări, la vară.

Adevărații steliști vor ține în continuare cu Steaua. Dar mi-e tot mai greu să-i ”cert” că nu merg la stadion. În locul lor, probabil că aș reveni după o vreme. Nu știu cât ar ține lehamitea, dar nu ajută deloc faptul că pe site-ul Stelei nu este, la ora la care scriu aceste rânduri, nici măcar un ”Mulțumim, Lucian!” și o minimă explicație, deși pe tot restul Internetului sunt pozele cu Sânmărtean și fularul galben-negru.

Steaua își tratează din nou cu spatele suporterii. Așa că-și merită cu vârf și îndesat tribunele goale, măcar o vreme, cu tot respectul pentru antrenorii și ceilalți jucători, care n-au nicio vină pentru cum e condus clubul lor și cum le sunt tratați suporterii.

Steaua va mai mai câștiga un titlu. Dar sigur nu va câștiga suporteri în perioada următoare.

P.S.: Faptul că Sânmărtean pleacă taman la echipa lui Victor Pițurcă e atât de caraghios, încât nu mai merită niciun comentariu suplimentar.

P.S.2: Înțeleg că, momentan, nu se știe dacă Sânmărtean pleacă de acum sau doar la vară. Deocamdată el a semnat, dar cluburile încă nu pentru o plecare imediată. Dacă e așa, atunci clubul nu-i poate încă mulțumi pe site, așa cum am scris în text. Dar poate clarifica măcar situația asta. Liverpool a avut imediat o reacție după anunțul lui Gerrard.

63 de comentarii la „În sfârșit îi înțeleg pe steliștii care nu mai merg la stadion”

    1. paul.mainea@yahoo.com'

      Pai, finalul, P.S.2, schimba tot articolul. Nu-si mai are sens tot ceea ce ai scris. Sanmartean are contract pana in vara. Daca a a semnat cu arabii, e alegerea lui, iar Steaua nu poate sa-i schimbe decizia.
      E usor sa privesti de pe margine si sa critici, dar stiu ca au existat cativa ziaristi care au devenit conducatori (Ioan Viorel la Vaslui, Buzarin la Branesti, Mitran la UTA). Din comentatori (critici) au devenit ,,executivi”, au intrat ,,la treaba”, insa au sfarsit prin a iesi din sistem fara nici o realizare.
      De rautati in genul celor spuse de Mironica sau Banciu ne-am saturat. Mai bine ati demara o campanie ca Steaua sa nu dispara precum Oltchimul din handbal. Lasati-l pe Jiji, Steaua (aia din inimi, nu neaparat cea din acte) e un nume care nu trebuie sa dispara.
      Haideti, construiti ceva, faceti ceva pozitiv!

  1. valean1@yahoo.com'

    nu vin suporterii la stadion pentru ca multi nu sunt din bucuresti, nu conteaza palmaresul sigla si numele, astea nu le poti lua cum nu iti poate lua tie sufletul, numele il poti schimba locul de munca la fel insa tu ramai tot acelasi, la fel e si cu palmaresul , el nu sta intr-o hartie , e in inimile si amintirile suporterilor . Nu sunt un suporter care este la fiecare meci pe stadion dar am fost la cluj la bistrita, la meciurile cu chelsea si ajax(cand putina lumea credea in steaua) si sunt din maramures. Suporterul adevarat merge la meciuri sa vada spectacol sa isi incurajeze jucatorii nu sa faca scandal cum fac cei din „sud”. Toata lumea sustine ca steaua o sa piarda suporteri din cauza scandalului cu sigla, aia care pleaca de langa echipa in clipe grele nu au fost niciodata alaturi de echipa. Bafta in continuare.

      1. andrey18_4ever@yahoo.com'

        Felicitari Lucian Lipovan pentru ce ai scris…Alexvalean,baietii aia care zici tu ca nu sunt stelisti,ca se duc doar sa se bata pe stadion..baietii astia si-au lasat familia,nevasta totul pentru echipa asta.sa se duca sa-i sustina si la bine si la greu…tu habar nu ai..poate pentru tine nu conteaza sigla,numele culorile dar pentru noi da..ca reprezinta Istoria noastra.Lucian Lipovan are dreptate,suntem destui in bucuresti si in apropriere de bucuresti sa mergem la meciuri dar nu avem motive cand suntem calcalti in picioare de toti si isi bate joc de echipa asta…pentru mine daca isi schimba sigla cluorile nu mai e steaua..

        1. valean1@yahoo.com'

          Au lasat nevasta sa mearga sa se bata???? Daca mergi la stadion comportate ca cei din germania sau anglia, daca te injura unu si u ii raspunzi, esti mai prost decat el, nu poti spune ca esti alături de club cand clubul plăteste amenzi dupa coportamentul tau si joaca fara suporteri pentru ca niste nesimtiti au aruncat cu petarde in teren sau au avut replici rasiste fata de adversar, cum spui ca esti alaturi de club cand il injuri pe patron in loc sa canti pentru jucatori? am scris de pe tel , si s-ar putea sa fi gresit ceva cuv. Cum sa vina copii la stadion cand tu injuri ca la usa cortului si rupi scaune sa arunci in yeren ,ca cica tu sustii clubul, cum il sustii? Eu sa fiu patron de dotbal te-as pune pe lista neagra si nu te-as mai lasa sa intrii pe stadionul meu daca ai participa la o bataie

          1. fananime@mail.com'

            Alex, daca vrei sa mergi undeva sa stai frumos pe scaun si sa aplauzi, mergi la teatru… Si nu mai vorbi de ultrasi ca esti total pe langa…

    1. valean1@yahoo.com'

      ar putea , dar suporterului nu ii poti spune ca nu il poti tine pe x si pe y pana la vara sa plece gratis deoarece pierzi bani ( salarii + banii pe care i-ai lua eventual la o vanzare acum), totul este o afacere. Din pacate nu avem patroni de fotbal care sa nu depinda de cateva mil E cum au cei din spania,anglia … cam in orice alta tara inafara de romania, la noi daca patronul pierde 1 mil e trebuie sa scoata anul viitor 2-3 mil si din bilete cu siguranta nu le scot, tot din vanzare de jucatori o fac. Si sa fim serios in ultima vreme s-au obisnuit sa vada echipe mari in terenul advers al stelei. Au fost la meciuri ca la teatru iar la cele din campionat prefera sa stea la tv.

      1. valean1@yahoo.com'

        fa te rog comparatie intre investitiile stelei si celelalte echipe, fa comparatie intre ce a realizat steaua de cand e becali la „carma” si celelalte echipe . Cine sa cumpere Steaua, Cine da 50 mil (cel putin) pe Steaua? Dar mai buna intrebare cine mai investeste in fotbal in Romania ??

        1. georgepandea@gmail.com'

          Ba baiatule, daca CFR Cluj ar fi avut baza de suporteri plus infrastructura pe care a avut-o Steaua in Bucuresti, trecea de mult de primavara europeana, si cred c-ar fi reusit sa egaleze la performante echipele de prin Ucraina, care fac niste figuri frumoase prin Europa. Asa ca mai termina cu Becali, un individ rudimentar, lipsit de orice viziune, care si-a batut joc de-un club fanion pe care de mic copil l-am iubit, dar am incetat de cativa ani s-o mai fac.

    1. valean1@yahoo.com'

      daca CFR cluj ar fi avut infrastructura?? poi are stadion particular Steaua trebuia a plateasca 30.000 e pe meci , cat platea dinamo in un an jumate chiria la stadion ,

  2. robertynho_dany22@yahoo.com'

    Faptul ca urasti Steaua (lucru vazut in toate articolele tale) asta nu inseamna ca noi, suporterii celui mai galonat si frumos club din Romania vom renunta sa sustinem aceasta echipa, ci mai mult, vom fi mereu alaturi de ea.Dai niste motive absolut absurde si incerci sa ne asmuti impotriva acestei echipe, dar nu realizezi ca a fi finantator nu e deloc usor, fapt care se vede in situatia financiara a tuturor echipelor din liga 1.Nu vreau sa apelez la jigniri, dar te rugam, noi suporterii echipei Steaua sa te lasi de acest sport ca nu ti se potriveste\nu ai habar.

    1. gycanul_gyk22@yahoo.com'

      Sunt fan Fc. Universitatea Craiova . Nu am ţinut şi nici nu o să ţin vreodată cu altă echipă din România . Perioada de după 1989 a făcut ca grupările cu multe sezoane în prima ligă să se confrunte cu probleme financiare, unele ajungând în ligile a treia sau a patra, iar altele să se desfiinţeze, se arată într-o analiză a Mediafax. Lipsite de sprijinul financiar al autorităţilor locale sau al instituţiilor de care aparţineau, acestea nu au reuşit să supravieţuiască în fotbalul românesc.
      Universitatea Craiova a fost unul dintre cele mai titrate cluburi de fotbal din România fiind și prima echipă românească de fotbal ajunsă în semifinalele Cupei UEFA.
      Înființată în 1948, s-a numit inițial Clubul Sportiv Universitar Craiova (CSU Craiova) și a aparținut Asociației Naționale a Studenților din România (ANSR). În 1950 a fost redenumită Știința Craiova, nume rămas și astăzi drag multora dintre suporterii Universității Craiova. Din 1966 până în prezent clubul se numește Universitatea Craiova.
      A fost prima echipă din România care s-a calificat într-o semifinală de Cupa Europeana la fotbal, în sezonul 1982-1983 și prima echipă din România calificată în sferturile de finală ale Cupei Campionilor Europeni, în sezonul 1981-1982; de asemenea a fost prima echipă din România care a eliminat formații din Germania (Kaiserslautern) și Anglia (Leeds United).
      În sezonul 2004-2005 a retrogradat, după 41 de ani de prezență în prima divizie, dar a revenit numai după un an de exil în divizia secundă.
      Este supranumită „campioana unei mari iubiri”, nume care reflectă popularitatea echipei. Această titulatură, devenită notorie, i-a fost dată de către Adrian Păunescu[1] („Cântec pentru Oltenia”).
      Echipa joacă pe stadionul Ion Oblemenco din anul 1966, atunci fiind construit, inițial numindu-se stadionul Central. După moartea celui mai iubit dintre jucătorii echipei, Ion Oblemenco, s-a luat hotărârea ca stadionul să preia numele idolului din Bănie.
      Clubul a fost dezafiliat în 2011 de la FRF, astfel că în sezoanele 2011-2012 și 2012-2013 nu a participat în nicio competiție.[2] În 2013, au fost înființate în același oraș două cluburi care se revendică drept continuatoare a FC Universitatea Craiova: FC Universitatea Craiova deținut de Adrian Mititelu, și CS Universitatea Craiova, deținut de Primăria Municipiului.
      46 de ani (41 consecutivi) pe prima scenă fotbalistică
      locul 4 în clasamentul tuturor timpurilor al Diviziei A.
      Liga I – locul 1 (4) – 1974 , 1980 , 1981 , 1991 .
      – locul 2 (5) – 1973, 1982, 1983, 1994, 1995.
      – locul 3 (7) – 1967, 1975, 1977, 1984, 1986, 1990, 1993.
      De 11 ori ajunsă în Finala Cupei României , reuşeşte să câştige 6 dintre ele .
      Prima echipă din România care a eliminat formații din Germania (1. FC Kaiserslautern) și Anglia (Leeds United).
      Semifinalistă a Cupei UEFA: 1982-1983.
      Sfertfinalistă a Cupei Campionilor Europeni: 1981-1982
      Participantă la 14 ediții ale Cupei UEFA
      Participantă la 4 ediții ale Cupei Campionilor Europeni.
      Corvinul Hunedoara a fost fondat în 1921, iar în 2008 s-au tras obloanele la acest club de tradiţie din fotbalul românesc. Printre jucătorii exponenţiali ai Corvinului s-au numărat Michael Klein, Ioan Andone, Mircea Rednic, Mircea Lucescu, Florea Dumitrache, Radu Nunweiller, Romulus Gabor, Dorin Mateuţ sau Bogdan Lobonţ.
      Jiul Petroşani deţine al şaselea stadion din România ca număr de locuri, circa 25.000 (15.000 pe scaune), acesta fiind singurul din România cu ambele tribune acoperite complet. În prima ligă, hunedorenii de la Jiul au disputat 41 de sezoane în istoria de 92 de ani a clubului.Singurul trofeu câştigat de Jiul Petroşani este Cupa României, în sezonul 1973/1974, după o finală împotriva formaţiei Politehnica Timişoara.
      Asociaţia Sportivă a Armatei (ASA) Târgu-Mureş Înfiinţată la 11 august 1964 a evoluat 21 de ani în primul eşalon, obţinând chiar un titlu de vicecampioană, în sezonul 1974/1975, şi un loc trei în sezonul următor. De asemenea, ASA a participat de trei ori şi în Cupa UEFA, fiind eliminată de fiecare dată încă din primul tur. La 1 iunie 2005, ASA s-a desfiinţat din cauza problemelor financiare, succesoarele echipei fiind ACS Maris Târgu-Mureş din 2005, şi FC ASA Unirea Ungheni din 2008. Cel mai cunoscut jucător care a evoluat pentru ASA este fostul selecţioner Ladislau Boloni.În cupele europene, Progresul a evoluat în Cupa UEFA şi Cupa Cupelor, printre echipele care au „descins” în „Parcul cu Platani” numărându-se Partizan Belgrad, FC Bruges, Paris Saint Germain (la care evolua celebrul Ronaldinho) sau Herenveen.
      Printre cei mai cunoscuţi jucători care au îmbrăcat tricoul bleu-albastru se află Titus Ozon, Viorel Mateianu, Nicolae Oaidă, Gino Iorgulescu, Liviu Ciobotariu, Cosmin Olăroiu, Marin Dună, Corneliu Papură, Petre Marin, Dan Petrescu, Adalbert Kassai, Mircea Sandu, Ovidiu Petre, Cristian Săpunaru, Răzvan Lucescu, Marius Lăcătuş şi Slavişa Mitrovici.
      Concluzia trasă din ceea ce am scris , cred că un patron de club sportiv din România nu are nici-o şansă în faţa Sistemului corupt .

  3. jihadco2@yahoo.com'

    Suporterii stelei nu vin la meciuri pentru ca au vazut deja National Arena si s-a terminat si cu publicitatea in exces pe toate posturile , pe toate ziarele si asa mai departe cu steaua . Pentru ca echipa asta nu are niciun farmec , e expresia manelistica a poporului . Poti sa-mi stergi comentariul , dar asta e adevarul !

  4. rodion_1994@yahoo.com'

    Ai mare dreptate , Lucian . Adica este printre putinele adticole care sunt de acord . Multi o sa iti posteze aici ca nu conteaza palmaresu si culorile . Imi vine sa plang cand vad atata prostie . Ei tin cu Steaua datorita acestor culori si acestui palmares . Adice cel putin eu nu imi imaginez Steaua fara rosu si albastru . VPM ciobane.

    1. valean1@yahoo.com'

      tu cumperi sigla si palmaresul (reducem la absurd) tu o sa fi steaua care a castigat cupa campionilor?? or sa te iubeasca toti pe tine?? o sa iti ceara lumea autografe prin mall?? nu Steaua o Sa ramana Steaua indiferent cine are un act in mana.

    2. valean1@yahoo.com'

      si inca ceva , cica tot palmaresul il ia armata , nu doar cel pana in 2002, semifinala de uefa se datoreaza armatei acum?? cum doamne poate cineva sa gandeasca asa prost ??

      1. rodion_1994@yahoo.com'

        Esti mai prost ca noaptea . Esti spalat pe creier , imi este rusine ca esti stelist . Amice eu nu concep sa ne pierdem identitatea . Istoria /palmaresu/culorile conteaza .

          1. valean1@yahoo.com'

            spalat pe creier?? am plans la meciuri de cand eram mic cand pierdea , pentru mine nu conta cine era patron si nici acum nu conteaza, acu ce o sa faci o sa mergi la echipa de o face ministerul (daca o face) prin liga a V-a ?? pentru tine aia o sa fie adevarata steaua?? cum sa spui ca azi Popa joaca pentru Steaua si maine nu mai joaca pentru Steaua , suporterii nu mai pot fi numiti stelisti , cei care merg sa il sustina pe Popa, doar pentru ca o marca , O MARCA, nu mai este detinuta de clubul la care activeaza? eu sunt ala spalat pe creier?? Pentru mine jucatorii care au trecut pe la steaua ,cei actuali si cei care or sa vina REPREZINTA STEAUA si nu patronul sau voi suporterii care mergeti pe stadion sa il injurati pe becalii in loc sa cantati si sa sustineti jucatorii.

      2. valean1@yahoo.com'

        da suporter cioban , cu o academie terminata, nu cred ca te-am injurat. u ai o opinie eu am alta opinie , asta nu inseamna ca nu trebuie sa ramanem civilizati in aceasta polemica , care oricum nu ne aduce beneficii , oricare ar avea dreptate.

  5. calfavali@yahoo.com'

    Ai dreptate in toate privintele, dar eu o consider ca motivul principal pentru care nu vine lumea la meciuri este faptul ca steaua isi vinde cei mai buni jucatori pentru a scoate bani multi. Pentru Chiriches inteleg ca o plecat pe bani buni, si el si Gardos da sa-l lase pe Sanmartean sa plece pe 1 milion de euro ii cea mai mare prostie. Pentru prima oara in ultimii ani, o aparut un jucator, pe care il felicitau pana si rivalii de moarte, dar cum Steaua a mers doar pe profit in ultima vreme, o ajuns sa vanda pana si un jucator care chiar merita sa ramana in Romania, si mai ales in Europa. Dar, pe de alta parte il inteleg si pe Sanmartean, pentru ce sa ramana la Steaua din moment ce conducerea nu i-a oferit ceea ce el a dorit? Imi pare rau pentru faptul ca a plecat, dar il inteleg ca a plecat pentru partea financiara pe care arabii i-o ofera. Sunt stelist, dar deja imi este scarba de ceea ce se intampla la Steaua, acest „club” mai traieste doar pentru bani, si nu pentru a-si imbunatatii palmaresul. E drept ca a castigat campionatul, si probabil o sa o faca si anul asta, dar asta doar din cauza ca nu are adversar. Nici nu ma mir ca nu investesc strainii in liga1, pur si simplu pentru ca liga 1 nu mai are nici un farmec. Echipe ca Dinamo, CFR, Rapid, cu toate au ajuns intro situatie falimentara, si la fel ar fi ajuns si Steaua daca nu era Becali sa bage bani, iar mai apoi sa scoata o caruta de bani din UCL si EL + transferuri care s-au dus in buzunarele lui Becali care a reusit in sfarsit sa faca din Steaua o afacere profitabila, dar care in acelasi moment vroia performanta cu transferuri si salarii de 2 lei. Daca ar fi investit macar jumatate din banii primiti din transferuri si UCL/EL pentru a pastra jucatorii si a intarii echipa, sunt sigur ca Steaua ar fi avut sanse mari sa se bata macar pentru finala Europa League. Un exemplu excelent sunt elvetienii de la FC Basel care au fost senzationali in ultimii 2-3 in grupele Champions League. O seara faina si sa ne pastram speranta ca poate in viitor, o sa ajungem si noi macar la nivelul elvetienilor sau rusilor, si ma refer strict la fotbal :))))

    1. valean1@yahoo.com'

      ai foarte mare dreptate , dar de ce nu are adversar?? Nu isi pune nimeni aceasta intrebare?? Poi daca Becali ar fi vandut tot ar fi bagat in buzunar poate vreo 20 mil euro si acu Steaua avea adversar ca poate era pe la mijlocul clasamentului precum Dinamo.

  6. radu2007@yahoo.com'

    Asta e diferenta intre romani si straini, romanii( Sanmartean) prefera banii si Szukala(performanta)!Gigi are destule bube dar nu si ca Sanmartean e un mercenar, unul mai valoros dar tot un mercenar

  7. piteacosmin@yahoo.com'

    Ba frate, voi stiti de ce nu vin suporterii la meciurile Stelei ? Deoarece ‘acesti suporteri’ care numai vin nu sunt suporterii Stelei, ei sunt doar niste oameni simpli..uni dintre ei. Daca esti fan Steaua cu adevarat vi la meciuri si sustii echipa si daca retrogradeaza in liga a-4-a. Eu recunosc ca nu ar trebui sa vorbesc aici deoarece eu nu vin la nici un meci de-al Stelei, deoarece sunt prea departe de Bucuresti si nici situatia mea financiara nu straluceste, dar cei care pot veni sa vina, daca sunt cu adevarat suporteri ai echipe Steaua Bucuresti.

  8. shaw.meiro@gmail.com'

    Steaua nu sta intr-un singur jucator.Daca esti fan Sanmartean cu adevarat il poti vedea fie la nationala fie la urmatoarea sa echipa ca sunt streamuri cate vrei pe net cu meciurile din Arabia.
    Steaua nu are cum sa mai castige suporteri pentru ca deja este in inimile a putin peste jumatate dintre microbistii din Romania.Faptul ca nu vin la stadion e altceva….In afara de meciurile cu Dinamo,Petrolul cand s-au strans 30-40 de mii de spectatori in acest sezon,restul echipelor nu mai conteaza pt ca asta este nivelul ligii 1.Te astepti sa ai stadion plin cu chiajna,brasov .etc?Gandeste-te si invers.Aceste echipe au stadionul plin cand joaca cu Steaua.Fanii nu sunt interesati de o competitie unde se vede clar ca nu are adversar.
    Cat despre nume si sigla…armata nu merita nimic iar gigi are dreptate sa nu plateasca.El a bagat bani in echipa,el a dat bani pt intretinerea stadionului Ghencea,el a adus titluri echipei si tot armata are pretentii sa ii cheme la negocieri si cine stie cati bani sa ceara sa pastreze insemnele clubului.Ei…si pentru asta nu merita armata niciun ban..Toti identifica Steaua ca echipa lui Gigi nu echipa armatei.Armata sa zica mersi ca s-a ajuns pana aici.

    P.S:Palmaresul nu se pierde si nici numele.Doar sigla si culorile apartin armatei.Vezi declaratiile lui Argaseala dupa prima negociere cu armata de dinaintea meciului cu Dynamo Kiev.

  9. pseudo_bws@yahoo.com'

    In afara faptului ca il ridici in slavi(meritat) pe Sanmartean, fara sa mentionezi dimensiunea joasa a caracterului sau(probabil sunt subiectiv), vreau sa te felicit. In sfarsit, cum spui si tu, cineva din presa ne intelege si pe noi.

  10. fhhdd.@rcd.com'

    suporterii nu mai vin la meciuri pt ca nu mai exista fotbal de calitate.pot sa poarte ce culori vor dar sa fie spectacol pe teren.campionatul nostru e foarte slab si va fi si mai slab ca nu se mai incumeta nimeni sa bage bani in fotbal.

    1. valean1@yahoo.com'

      de ce sa bagi bani in fotbal?? iti da statul ceva daca ai vrea sa construiesti un stadion?? te ajuta cu ceva daca faci o scoala de fotbal?? si hai sa nu vorbim numai de fotbal ci de orice alt sport, poi daca s-au gandit ca 2 ore de sport sunt prea mult la scoala ce crezi ca au in cap?? Sportul nu mai vinde, daca nu e scandal si tzatze goale nu se uita lumea si nu vine la spectacol. Putinii oameni care au ramas au facut-o pentru ca ar pierde bani daca ar iesi acum din sistem si asa doresc sa mai scoata din asa zisele investitii care defapt sunt „donatii” .

  11. andreips3fifa@yahoo.com'

    De ce este numita echipa Steaua.Becali a preluat ilegal echipa,s-a facut oarecum dreptate,i s-a dat sansa sa detina brandul Steaua legal dar lui nu ii pasa de asta,ci doar de bani.La vara probabil o sa-si dea seama ca are nevoie de suporterii Stelei, iar noi suporterii ce o sa facem?

    1. valean1@yahoo.com'

      ilegal a luat Steaua??? IN 2008 sectia de fotbal sa despartit de CSA STEAUA si a fost condus de Viorel Paunescu , in scurt timp clubul a intrat in faliment, In 2002 echipa a fost preluata de Becali impreuna cu palmares si marca. iar in 2003 a facut-o companie. In 2004-2005 s-a calificat in grupele cupei UEFA fiind prima echipa din Romania din 1993care o face.Anul urmator juca semifinala uefa, apoi calificata in liga in grupe, castiga doua titluri consecutive in 2005-2006 si cupa in 2006 , si de atunci este calificata in fiecare an in grupe dupa preliminarii , record european . TOATE ASTEA PENTRU CA A LUAT BECALI ECHIPA SI A BAGAT BANI IN EA. daca nu lua echipa care era in faliment ,daca sti povestea BODU cand a fost pus sechestru pe toata averea lui Becali, din cauza datoriilor lui paunescu , echipa disparea.

  12. emra17@gmail.com'

    Dacă exista posibilitatea sa primești sfaturi de la mine, ai putea totuși sa nu faci paralele în ceea ce înseamnă Steaua cu Liverpool sau cu oricare echipa care înseamnă ceva și reprezinta o națiune. Sanmartean nu e Gerrard iar asta clarifica totul. Steaua este doar o idee prost exprimata însă pe alocuri bine primita.

  13. razvan_ars@yahoo.ro'

    Lucian Lipovan pentru ca nu esti un stelist nu vei înțelege niciodată de ce lumea vine sau se uita de acasă la meciurile Stelei, Steaua trebuie să existe si sa prospere ,nu prin vopseli sau steme ,prin suporteri,succese si satisfacții,financiare si/sau profesionale ,sa nu uitam cine a avut ambiția sa ridice aceasta echipa cand CSA a lăsat echipa sa se scalde in mediocritate , George Becali are defectele lui dar ne-a adus satisfactii sportive prin eforturile lui financiare ,asta cand toata lumea critica exodul de jucători cumparati si vanduti cu viteza „luminii” , eu voi merge la stadion mai des de acum înainte!Succes Lucian Sanmartean , noi rămânem în continuare cu Steaua, multumim pentru spectacolele oferite

  14. danielbuhonita@yahoo.com'

    Nu e trist ca facem dintr-un jucator de 34 ani, fara performante,fara trofee,care pana acum 3 ani nu stiam mai nimic de el un fel de Dumnezeu,il comparam cu Hagi,Gerrard,Pirlo? Stiu ca la noi cand rasare cate o unghie de jucator de fotbal ii numim Hagi,Maradona,Messi,etc,dar e prea mult Lucian,

  15. ghetraian@yahoo.com'

    Lipovan ar fi bine sa nu mai scri de Steaua , oricum nu esti stelist , si ce te interesează pe tine dacă vine lumea la stadion mai bine scrie de câini ca nu au nici un viitor , scrie de rapid de Csu echipa reinventata si aruncata in liga 1 cu japca de cfr care se desființează, Steaua nu a pierdut palmaresu si numele doar culorile si emblema ,iar culorile se pot lua înapoi pentru ca nu înțeleg in aceasta lume culorile Stelei le au sute de echipe iar emblema se poate schimba, iar la suporteri nu le mai duce tu grija ca or să vină la stadion.

  16. szteaua@yahoo.com'

    Pacat ca nu mai sta, macar pana la vara. Fara el, Steaua nu va mai fi la fel. Din pacate, in ziua de astazi, banul dicteaza iar in Romania nu prea poti avea castigurile de „afara”, ca si jucator sau chiar antrenor. El a spus de la inceput ca pune familia pe primul loc. Multumim MAGICIANULE!

    1. riulinred@yahoo.com'

      Sa vedem daca o sa ii mearga asa de bine acolo acestui Houdini , in Romania campionatul este foarte slab , eu consider ca asta e marea valoare a acestui Sanmartean , si nicidecum cea pe care toti asa zisi mari experti au o despre el , el nu a avut ghinion in cariera sa, aceasta a fost valoarea lui daca era intradevar bun juca la o echipa mai buna decat Panathinaikos Atena de ce s-a intors oare din campionatul Greciei inapoi in Romania vai ce sa zic a avut parte de multe ghinioane:))))))))))))

      1. riulinred@yahoo.com'

        de ce sa vorbim peste 6 luni faptul e fumat domnule draga , s-a dus intr-un campionat de idiotii am vazut cum se joaca fotbalul acolo si vai ce sa zic ce nivel de fotbal este acolo unde acei seici care s-au trezit cu petrolul sub picioare sunt ei mari experti in toate ca na ei au bani de ce nu s-a dus intr-un campionat puternic ? nu gasi scuze tampite nu merge pana acolo cu cacanaria

  17. riulinred@yahoo.com'

    Becali e mai destept decat toti iar voi sunteti niste oitze care se agita in turma lui,face ce vrea cu banii lui ,face business fratilor va desenez?

  18. riulinred@yahoo.com'

    daca o sa jucam cu barcelona ,real, bayern dupa plecarea lui sanmartean cu siguranta vom avea sanse mici sa ii capacim of of ce rau va fi

  19. riulinred@yahoo.com'

    Lipovan am o informatie pe surse ca cei de la PSG si Barcelona sunt in lupta pentru Chipciu ,Tanase ,Prepelitza pe care vor sa ii achizitioneze la pachet in schimbul a multe milioane de euro si cedarea unor jucatori ca Messi ,Ibrahimovici ,Xavi ,Neymar,Cavani .sunt discutii si pentru tanarul de perspectiva Valceanu , problema care se pune acum la STEAUA este daca va reusi STEAUA fara acesti jucatori pe plan intern unde campionatul este foarte incins

    1. lucianlipovan@gmail.com'

      Vad ca nu te mai poti opri din scris, iti ofer spatiu pentru un articol pe blog daca vrei. Pentru mine e suficient ca ai citit si comentat, nu tin sa fie toata lumea de acord cu mine, ba din contra. Noapte buna si anunta-ma daca vrei sa publici ceva

      1. an.drei123@yahoo.com'

        cam asta e nivelul presei sportive romanesti d-nule Lipovan, nu exista zi in care sa nu fie scrise aberatii de acestea !!! Iar steaua nu o sa-si mai permita incurand nici sa plateasca nocturna pe ghencea, iar voi visati la cai verzi pe pereti….(colegii, nu neaparat dumneavoastra )

  20. an.drei123@yahoo.com'

    Felicitari pentru articol domnul Lipovan, sunteti printre putini care inca mai faceti cu adevar jurnalist (sunt cateva exceptii, dar e normal ) in Prosport si pe ceilalti nu-i ii mai numesc, fiindca sunt jalnici !(cei de la mediapro. ).
    Asa este, iar situatia de la steaua din pacate nu e singulara, cluburile din Romania au ajuns mosteniri de familie, locuri de spalat bani, sau doar de etalat „valoarea” si nici de cum nu se incearca readucerea suporterilor pe stadion, crearea unui mediu proprice performantelor !

    Ma uit la noi la Rapid, care nu mai stie cum arata un trofeu din 8 ani…. dar la noi intotdeauna a fost asa, suntem obisnuiti cu putin pe partea asta, dar din pacate e multa bataie de joc pe toate nivelurile ierarhice din club si nu numai ……

    Pe cand stelisti singuri si-au facut-o, dupa ce si-au dovedit caracterul prin renuntarea la protestele impotriva ciobanului sustinute cu atat devotament de „purul” SUD, ce se vrea o alternativa a NORDULUI „cumparat” de Becali. S-a dovedit ca nu e asa, becali i-a hranit cu o mana, sa le taca gurile(o cupa, un jucator mai rasarit cumparat, ceva meciuri in europa) dar iaca incet incet se dovedeste faptul ca le-a luat cu 10(per putin, eu cred ca si mai mult).
    Situatia e nasoala, iar daca voi stelisti nu va treziti, nu constetizati toti cat rau face acest cioban, atunci clar ca tindeti spre faliment…. Ce e de plans e faptul ca sustinatori ai ciobanului sunt in elita „galerie” in autonumiti ultrasi, urmasi armatei ultra :)) ci nu numai in randul cetatenilor .

    Pentru baiatul din sud, ce ii spunea sa stea acasa omului din Maramures, sa-ti fie rusine, stadionul, echipa, palmaresul nu sunt mostenire de la „mamica-ta”, nu apartin brigazii, peluzei si nici macar lui becali ci tutoror ce simpatizeaza/respira ros-albastru !
    Cat despre ultra, acela se dovedeste prin coregrafii( 0 anul asta voi), pirotehnie, si chiar si in strada – dar atentie, subliniez cum am vazut ca se procedeaza la voi, si din pacate recent si la noi, nu intre stelisti !!! Acolo sa va arati muschii, deocamdata nu mai miscati nici macar in 13 septembrie….
    p.S vizioneaza videoclipul din numele meu(click pe link) ca sa te lamuresti cu ce inseamna „ultra”

    Treziti-va pana nu e prea tarziu !!!

    1. an.drei123@yahoo.com'

      cam asta e nivelul presei sportive romanesti d-nule Lipovan, nu exista zi in care sa nu fie scrise aberatii de acestea !!! Iar steaua nu o sa-si mai permita incurand nici sa plateasca nocturna pe ghencea, iar voi visati la cai verzi pe pereti….(colegii, nu neaparat dumneavoastra )

  21. blueredblood81@yahoo.com'

    Steaua Bucuresti a existat pana-n 1990 dupa aia au venit diversi care prin manevre au acaparat clubul ,iar performanta lor manageriala se vede foarte bine astazi in capitalism unde am ajuns ca buget sa fim sub tari bananiere;mai bine Steaua ramane asa cum pare acum criogenata ca un simbol ca se poate atinge performante europene majore ;daca tot s-a castigat in instanta procesul tot nu inteleg de ce publicatiile sportive vorbesc de FCSB ca si cand ar fi Steaua Bucuresti daca n-ar fi nici o problema ma gandesc ca numele echipei ar fi fost FC Steaua Bucuresti si s-ar fi afisat cu el dar cred ca exista o problema cu folosirea numelui Steaua asa ca va rog aveti grija ca s-ar putea sa va treziti dati in judecata de statul roman si chiar a-ti merita macar asa s-ar mai mari si bugetul daca tot nu producem nimic ;ce performante ce cupe ce fotbal mai bine s-ar desfiinta total

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.